Välkommen solen!

Mitt värdelösa pigment välkomnar solen! 

Var i Borås på hundutställning igår, var inte beredd på detta. I Borås regnar det ju alltid! 





För övrigt var det en mycket lyckad dag! Hundarna skötte sig jättefint! :) 
Colette skötte sig bättre än vad hon brukar göra när hon går med massa andra hundar, vi gillar framsteg! :) 
På bordet skötte hon sig som vanligt super. Hon kan stå! :) 
Tyson skötte sig lika bra som vanligt, fast lite minuspoäng när han skulle ställas upp vid "prispallen" då han sprattla runt. 


(Tröjan var bara på när jag var i ringen, sen var jag så dum och hade linne istället) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Story of my life

Bloggen handlar om min vardag, mina hundar, mitt livs kärlek Marcus & vår dotter.

RSS 2.0