Tisdag & Onsdag

Igår var det begravning för min mormor, och det var så fint. Det var riktigt, riktigt jobbigt, men så fint! När jag satt i kyrkan tänkte jag på alla fina minnen med henne, men fick ta pauser och tänka på annat för att inte bryta ihop totalt. 
Hon har det mycket bättre nu. Hon är frisk, lycklig och framförallt - hon har fått träffa min morfar igen, sin själsfrände. 


Efter begravningen samlades jag, Marcus, mamma, Jonas (hennes sambo) och min lillasyster Zabina (Stephanie och hundarna också såklart) och åt massa gott och hade trevligt. Det kändes så skönt att samlas upp efter begravningen, jag hade inte velat avsluta allt på kyrkogården utan med min familj. :) 

Jonas, mamma & Zabina som är kameraskygg på denna bilden ;) 



Hade fixat en blomma och ett kort med bild på S och en hälsning som tack till min barnmorska. Fick detta smset i förrgår. :)



Idag var vi på BVC igen, hon hänger fortfarande med i utvecklingen :) 
4310g, 55.5 cm lång.
Fick dock höra att hon har lite platt bakhuvud, hon ligger för mycket på sin högra sida så nu blir det mer vänster för lilla damen. 

Det var allt för denna gång! :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Story of my life

Bloggen handlar om min vardag, mina hundar, mitt livs kärlek Marcus & vår dotter.

RSS 2.0