Jag förlorade mina ben

I en mardröm jag hade inatt så förlorade jag mina ben pga cancer. 
Det var en sån fruktansvärd mardröm! 
Tack och lov kommer jag inte ihåg hela drömmen. Cancer är ju en fruktansvärd sjukdom att drabbas av så jag hade panik inatt (i drömmen) när jag insåg att jag hade cancer och att jag skulle kämpa för att överleva den. Jag skulle försöka vinna över cancern för att få stanna kvar här på jorden med Stephanie, Marcus, Tyson & Colette. Usch vad fruktansvärt det var.. 
Drömmen slutade med att jag fick amputera bort båda benen, sedan var jag cancerfri. 

Jag vet inte.. Ett ganska okej pris att betala för att slippa den sjukdomen tycker jag. Jag fick ju stanna med min familj tack och lov. <3 
MEN det var bara en hemsk dröm! :) 

Antagligen drömde jag om detta för att jag brände mig så mycket i solen i lördags. Jag har världens sämsta pigment och jag är livrädd för att bränna mig och öka risken för cancer i framtiden. 

Nu blir det solskyddsfaktor 30 (säger min mamma) ;) :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Story of my life

Bloggen handlar om min vardag, mina hundar, mitt livs kärlek Marcus & vår dotter.

RSS 2.0