Förlåt!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, jag har varit sååå in i bomben trött i flera dagar nu. Jag får sova hela natten men på morgonen ligger Stephanie och gör massa läten (typ i sömnen) och jag ligger ju på helspänn med mina instinkter som mamma. Så på morgonen får jag bara småsnuttar med sömn i typ 2h kanske och då blir jag megatrött, då är hela nattens sömn åt skogen typ. Jag vill inte gå upp, jag vill ju dra mig i sängen så länge som möjligt haha. 
Sån va jag inte innan jag blev mamma, då skulle jag upp direkt, gärna för 3minuter sedan typ. 

Lite bilder från de senaste dagarna. 

Här är hon påväg in i drömmarnas land. 

Sussar gott.

Hahah jag hade fett kul här.. 
Min söta skatt <3
Från kvällspromenaden idag :) 
Tyson har ju varit en ko i sitt tidigare liv och han tycker det är underbart nu när det fina sommargräset har kommit. Det går inte att ha honom lös för han ska stanna vid varenda grästuva och äta. Hopplös! Colette härmar ju honom självklart så hon ska ju också äta gräs.. 
Men hon spyr ju upp det, till skillnad från kossan Tyson. 


Vi firade midsommar hos Jonas med mamma, Jonas & deras kompis Anders. Vi åt gott och hade jättemysigt och roligt och stannade ända till natta! :) 

Pappa bjöd mig på en tripp till Ullared, suupertacksam och glad för det! :) 
Hade en jättemysig och rolig dag där med :) 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Story of my life

Bloggen handlar om min vardag, mina hundar, mitt livs kärlek Marcus & vår dotter.

RSS 2.0