Mycket

Nu behöver jag skriva av mig. Har så sjukt jävla mycket i huvudet just nu. Har varit instängd i en lägenhet i 10 månader. Sjukskriven och mammaledig. Det blir mycket tid i lägenhet! 
Det ska dammas, danmsugas, skuras, diskas, tvättas. Hundarna ska aktiveras, Stephanie behöver uppmärksamhet, mat, aktivitet. Jag måste pumpa ut mjölk (pumpar ut mjölk till henne då hon vägrar bröstet). 
Dopet ska planeras. Det ska handlas. Man ska duscha. 
Att hålla på med detta varje dag är sjukt mycket. Jag kan inte slappna av.. Huvudet sprängs snart. 
Nu sitter jag i bilen för jag behövde komma bort från lägenheten. 
Älskar mitt liv, det gör jag verkligen, men  jag lever med en sån psykisk stress så det är helt sjukt! 
Jag har även ett visst kontrollbehov och vill ha saker på ett speciellt sätt. Kuddarna ska fluffas upp i soffan (gärna hela tiden), fjärrkontrollarna ska ligga staplade på ett speciellt sätt, handdukarna ska vikas på ett speciellt sätt, disken ska diskas på ett speciellt sätt, skorna ska stå på ett speciellt sätt. Ja ni fattar. Allt. 
Stressen gör att mjölkproduktionen blir sämre och det stressar jag sjukt mycket av. Jag behöver ju mjölk till mitt barn! 
Har massa olika besök inbokade nu i augusti, Stephanies sjukgymnast, min sjukgymnast, BVC, prästen, vaccination. 
Har en ren jävla panik inombords hela tiden..  😔 

Behövde bara få skriva av mig.. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Story of my life

Bloggen handlar om min vardag, mina hundar, mitt livs kärlek Marcus & vår dotter.

RSS 2.0